HTML

2008.01.28. 16:40 | Lythari | Szólj hozzá!

vajon miért baj az, ha egyszerűen ELEGEM lesz az emberekből? végülis mindegy. nekem az a jó, ha békénhagynak. ha nem hagynak békén, az nekik jó. jó? akkor most döntsék el, hogy kinek engedünk. én már engedtem eleget, és ebből is elegem van. emberek. fúj.

level 7 konyhatündér lettem. már tudok góhant főzni, és már a máffinom se egy rakás hullaszínű szotty.

megvolt a félévi lebaszás is. hurrá. majd most nekiállok tanulni, amit nyolcadik óta nem tettem meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://farkasanya.blog.hu/api/trackback/id/tr1314976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása