HTML

2007.12.28. 09:29 | Lythari | Szólj hozzá!

mindig arra kell rájönnöm, hogy hülyékre pazarolom az időmet. de viccen kívül. persze, én vagyok a naiv meg minden, de a világ változik. ezt főleg ilyenkor veszem észre, két ünnep között, amikor leesik, hogy bazmeg már megint karácsony? és természetesen ilyenkor kell az is, hogy over 9000 pénzed legyen, különben nem tudsz ajándékot VENNI. és ha nem adsz ajándékot, akkor mindenki vérig lesz sértve. ezért adsz ajándékot, és az anyád ofkorsz lebaszik és belédkot, hogy miazhogymármegint nincs egy fillérem sem. kösszép, majd ha nem az apám pénzét költöm, akkor majd beszólhat, mert tőle ugyan egy kanyit nem láttam évek óta. ajándékot vettem, de ne zavarja, a többi meg elment próbateremre meg gitárórára. najó, nem stresszelem magam, inkább arra gondolok, hogy nálam a karácsony a zabálással jelent egyet. szerintem megint híztam 3 kilót.
mondtam már, hogy különösebben nem szeretem a karácsonyt? mert pedig de. mostmár csak az éltet, hogy este hazamehessek és betegre DS-ezhessem magam, az új 19 colos LCD monitoromon. nem. nem vagyok kocka.

A bejegyzés trackback címe:

https://farkasanya.blog.hu/api/trackback/id/tr94277023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása